Functieomschrijving

Heb jij ervaring in de contactcenterwereld en wil je graag doorgroeien naar het volgende level? Dan is wellicht deze functie je op het lijf geschreven!

Als Lead Agent bij YourVoice zal je onder leiding van het supervisor team mede verantwoordelijk zijn voor het in goede banen leiden van de dagelijkse belwerkzaamheden waaronder het aansturen en beantwoorden van vragen van de agents. Je bent zelf ook actief mee-bellend, goed voorbeeld doet goed volgen! De database is ‘heilig’  en doormiddel van je administratieve kwaliteiten en je inzicht in rapportages weet je hier perfect mee om te gaan.

Wat mag je verwachten:

  • Een uitdagende baan binnen een snelgroeiende organisatie
  • Goede arbeidsvoorwaarden
  • Informele en gedreven werksfeer
  • De mogelijkheid om door te groeien naar supervisor
  • Uitdagende trainingen
  • een mooi marktconform salaris

Wat wij verwachten en jij bent/ over beschikt:

  • Je hebt minimaal MBO- werk- en denkniveau
  • In bezit van rijbewijs B, flexibel inzetbaar op twee locaties (Tilburg –standplaats- en Uden)
  • Je bent minimaal twee avonden in de week beschikbaar (Openingstijden zijn momenteel van maandag t/m vrijdag 09:00u-21:00u)
  • Commercieel/zelfstandig
  • Werkervaring in de commerciële contact center omgeving is een pre
  • Een positieve houding en teamspirit
  • Communicatief zeer vaardig, uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer nu!

Slechts één bestand.
2 MB limiet.
Toegestane types: txt rtf pdf doc docx.
Wij zoeken ook:
  • Call Agent Uden

    YourVoice zoekt collega’s die minimaal 16 uur per week (maandag t/m vrijdag) waarvan de vrijdag een vereiste is, ons team komen versterken (er wordt gebeld van 09:00u-21:00u)