Skip to content

Meewerkend Lead Agent

Heb jij ervaring in het vakgebied van klantcontact en ben jij toe aan de volgende stap in je carrière? Word dan Lead Agent bij YourVoice.

WAT GA JE ALS MEEWERKEND LEAD AGENT DOEN?

YourVoice verzorgt voor diverse klanten (een deel van) de klantenservice. Dit doen we door zowel het online als offline klantcontact uit handen te nemen en op een perfecte manier uit te voeren. Hiermee maken we niet alleen de mensen aan de andere kant van de lijn blij, maar zorgen we er ook voor dat onze klanten goed worden gerepresenteerd. 

Als Meewerkend Lead Agent kom je te werken in een jong en gezellig team. Binnen dit team heb jij de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat alle contactmomenten op een goede manier worden afgehandeld. Dit doe je door jouw communicatie skills en ervaring te gebruiken om jouw team goed te begeleiden en hen te helpen hun vaardigheden als Call Agents te ontwikkelen. Je bent voor hen het aanspreekpunt wanneer zij vragen hebben of met een lastige case te maken krijgen. Daarnaast werk je actief mee in de dagelijkse werkzaamheden.

Oké, je hebt mijn aandacht. Wat ga ik Concreet doen?

Concreet houd jij je bezig met:

  • het aansturen van je team. Dit doe je samen met de teamleider;
  • het inwerken van nieuwe collega’s;
  • inbound klantcontact werkzaamheden om mensen te helpen met zaken als bestellingen, abonnementen, bezorgingen en orders;
  • outbound klantcontact werkzaamheden, waarbij je warme acquisities belt voor het maken van afspraken;
  • het uitvoeren van zowel online als offline communicatie;
  • het maken van een dagelijkse werkverdeling;
  • actief meedenken over eventuele verbeteringen in onze dienstverlening.

Het YourVoice Contact Center is continu haar dienstverlening aan het uitbreiden. Zo blijven we scherp op onze werkprocessen en houden we onze ogen open voor relevante trends en ontwikkelingen.

WIE ZOEKT SIDEKIX VOOR DEZE FUNCTIE?

Sociaal, meedenkend en klaar voor een uitdaging: dat ben jij in een notendop! Voor deze functie zijn we op zoek naar een enthousiaste en servicegerichte collega. Iemand die klaar is om de volgende stap in zijn/haar carrière te zetten en zijn/haar eerdere ervaringen te gebruiken voor de verdere ontwikkeling van het YourVoice Contact Center. Een groot verantwoordelijkheidsgevoel en passie voor het vak kunnen hierbij niet ontbreken. Wij zoeken daarom iemand die:

  • werkt en denkt op minimaal mbo 4-niveau;
  • een goede beheersing heeft van de Nederlandse taal in zowel woord als geschrift;
  • goed kan samenwerken en graag collega’s helpt verder te ontwikkelen;
  • op een positieve manier sturing kan geven en goed feedback kan geven;
  • positief is ingesteld en oplossingsgericht te werk gaat;
  • flexibel inzetbaar is en bereid één of enkele dagen in de avonden te werken;
  • houdt van een uitdaging;
  • graag wil werken in een gezellig team.

WAT MAG JIJ VAN SIDEKIX VERWACHTEN?

Het YourVoice Contact Center biedt jou een werkomgeving waarin je écht jezelf kunt zijn. We stimuleren jouw professionele en persoonlijke groei, waardoor jij niet alleen het beste uit jezelf kunt halen, maar ook een waardevolle bijdrage kan leveren aan de groei van YourVoice. Daarnaast geniet je van aantrekkelijke (secundaire) arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • een functie voor minimaal 32 uur en maximaal 40 uur per week;
  • een marktconform salaris;
  • 27 verlofdagen;
  • reiskostenvergoeding;
  • sport- en fitnesskorting via het fitnessplan van Sidekix
  • de fietsregeling van Sidekix;
  • coaching en begeleiding;
  • pensioensregeling;
  • gezellige vrijdagmiddagborrels.

Wanneer we gaan samenwerken dan starten we met een tijdelijk dienstverband, met het doel om een langdurige samenwerking aan te gaan. Wanneer je ambitie hebt dan kun je op termijn een bredere ontwikkeling doormaken. Je krijgt veel verantwoordelijkheid en mogelijkheden om door te groeien.

Dit wil ik wel! Hoe kan ik solliciteren?

Vinden we leuk! Stuur ons jouw motivatie en CV en wij nemen zo snel mogelijk contact met je op.

Solliciteren

  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf, doc, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.