Inbound

Onze pro-actieve klantbenadering past ook perfect bij inboud marketing en het (gedeeltelijk) uitbesteden van uw klantenservice. Ons Inbound contactcenter handelt uw uw klantcontact professioneel af. Net als bij Outbound verdiepen wij ons eerst in uw organisatie, uw marktgebied, uw klanten en hun customer journey.  Zodat wij uw business begrijpen. Met meetbaar resultaat!

Bij het uitbesteden van uw klantenservice kan ons Inbound ContactCenter concreet bijdragen aan de efficiency van uw bedrijfsprocessen.

Bijvoorbeeld in geval van inbound gesprekken voor agendabeheer zorgen wij voor een aanzienlijke verbetering van de afsprakenplanning.

Wij zijn zelfstandig onderdeel van een grote marketingorganisatie die werkt voor mooie klanten zoals De Mandemakers Groep, Nationale Postcode Loterij, Vriendenloterij, Dela, van Gansewinkel, Stigas, scholen en vele mkb bedrijven.


Wij geven graag vrijblijvend advies!
Adviesgesprek aanvragen
Wilt u graag door ons gebeld worden?
Bel mij voor een afspraak
Heeft u vragen over onze diensten?
Adviesgesprek aanvragen