Inbound IN GOEDE HANDEN

Ook de klantenservice kun je met een gerust hart aan YourVoice overlaten. Het  is immers de balans tussen inbound en outbound callcenter diensten die tot succes leiden. Het gaat uiteindelijk om het opbouwen van relaties door een perfect samenspel tussen outbound en inbound klantcontact. Hoe wij dat georganiseerd hebben?

Inbound diensten zijn  bij YourVoice in goede handen dankzij onze integrale samenwerking met het inbound contact center van ons moederbedrijf Sidekix. Hun focus ligt juist op het verlenen van de beste klantenservice. Met geduld, vriendelijkheid en kennis van zaken helpen ze je klanten verder, geven advies en lossen we problemen op. Alle call-agents zijn intensief opgeleid  (intern,  maar ook extern zoals o.a. WFT diploma’s en COPC certificering) om verschillende klanten te woord te staan en worden continu gecoacht en getraind om de lat hoog te houden. 

Neem vrijblijvend contact met ons op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Belangrijke privacy-informatie

Lees onze privacy- en cookieverklaring voor belangrijke informatie over de manier waarop wij uw gegevens verwerken.