Skip to content

Inbound

Ook de klantenservice kun je met een gerust hart aan YourVoice overlaten. Het is immers de balans tussen inbound en outbound contact center diensten die tot succes leiden. Het gaat uiteindelijk om het opbouwen van relaties door een perfect samenspel tussen outbound en inbound klantcontact. Hoe wij dat georganiseerd hebben?

Inbound diensten zijn bij YourVoice in goede handen dankzij onze integrale samenwerking met het inbound contact center van ons moederbedrijf Sidekix en onze  maatwerk inbound oplossingen voor zogenoemde 24/7 service-calls. Hun focus ligt juist op het verlenen van de beste klantenservice. Met geduld, vriendelijkheid en kennis van zaken helpen ze je klanten verder, geven advies en lossen we problemen op. Alle call-agents zijn intensief opgeleid  (intern,  maar ook extern zoals o.a. WFT diploma’s en COPC certificering) om verschillende klanten te woord te staan en worden continu gecoacht en getraind om de lat hoog te houden.

Neem contact met ons op

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.