Skip to content

Outbound

PERSOONLIJKE aanpak voor warm klantcontact

We bellen, chatten of mailen altijd met een goede reden. Vaak heb je die goede reden al in huis of helpen we je met het maken van die goede reden. Het netjes opvolgen van een opvallende mailing of e-mailing, het checken van  aanvragen voor een catalogus, de deelname  aan een sales promotion actie, reacties op berichten op social media, data uit jouw crm etc. etc.

En, wel goed om te weten, daarbij houden we uiteraard rekening met de nieuwe opt-in wetgeving voor outbound bellen

Na een gedegen voorbereiding en vooronderzoek over jouw organisatie, de bedrijfscultuur, de customer journey, de tone of voice, mogelijke weerstanden, de concurrentie en eigenschappen van de doelgroep(en). Vervolgens stellen we een resultaatgericht aanvalsplan op, selecteren en trainen we de agents die een persoonlijke affiniteit hebben met jouw markt. En dan…aan de slag om die klant terug te winnen die zijn abonnement wil opzeggen, een persoonlijke afspraak in de showroom in te plannen voor die meneer die de catalogus heeft besteld.

Voor het zakelijk terugbellen of het inrichten van een klantenservice faciliteit kan het zinvol zijn om te werken met speciale bellijnen en/of actienummers. Ook dat regelt YourVoice voor je.

Waar kun je ons voor inschakelen

 

  • Telemarketing (met 085 en 088 nummers, recht van verzet, opt-in regel)
  • Enquêtes
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Database verrijking
  • Agendaplanning
  • Klantbehoud
  • Winback/retentie
  • Upselling

Digitale interactie

Naast de reguliere telefonische klantcontact oplossingen is YourVoice permanent bezig haar dienstverlening te innoveren én in te spelen op de laatste ontwikkelingen in de markt. Zo wordt vandaag de dag meer dan 35% van alle klanteninteracties digitaal afgehandeld (Bron: Emerce). Sociale media hebben de laatste jaren sterk veranderd hoe bedrijven de klant opzoeken en opent Social Selling vele deuren die wij graag voor u openstellen.

Neem contact met ons op

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.