Warme aanpak koude Aquisitie

Wij geloven niet in koud bellen. Nog los van de wettelijke en algemene bezwaren…het werkt  simpelweg niet. We bellen, chatten of mailen altijd met een goede reden. Vaak heb je die goede reden al in huis, zonder daar zelf bij stil te staan, of helpen we je met het maken van die goede reden. Een opvallende mailing of e-mailing, bezoekgedrag op een website, het downloaden van een whitepaper, het aanvragen van een catalogus, het deelnemen aan een sales promotion actie, berichten op social media, data uit jouw crm etc. etc. En, wel goed om te weten, daarbij houden we altijd rekening met de nieuwe opt-in wetgeving voor outbound bellen.

Na een gedegen voorbereiding en vooronderzoek over jouw organisatie, de bedrijfscultuur, de unique buying reasons van jouw product of dienst, de customer journey, de tone of voice, mogelijke weerstanden, de concurrentie en eigenschappen van de doelgroep(en). Vervolgens stellen we een resultaatgericht aanvalsplan op, selecteren en trainen we de agents die een persoonlijke affiniteit hebben met jouw markt. En dan…aan de slag om die afspraken voor jouw buitendienst in te plannen, de klant terug te winnen die zijn abonnement wil opzeggen, een persoonlijke afspraak in de showroom in te plannen voor die meneer die de catalogus heeft besteld. 

Voor het commercieel ondersteunen van acties inclusief outbound opvolging kan het zinvol zijn om te werken met speciale bellijnen en/of actienummers. Ook dat regelt YourVoice voor je.

WAAR KUN JE ONS VOOR INSCHAKELEN

  • Sales leads nabellen
  • Afspraken maken buitendienst
  • Telemarketing (met 085 en 088 nummers, recht van verzet, opt-in regel)
  • Enquêtes
  • Klanttevredenheidsonderzoek
  • Database verrijking
  • Agendaplanning
  • Klantbehoud
  • Winback/retentie
  • Upselling

Digitale interactie

Naast de reguliere outbound oplossingen is YourVoice permanent bezig haar dienstverlening te innoveren én in te spelen op de laatste ontwikkelingen in de markt. Zo wordt vandaag de dag meer dan 35% van alle klanteninteracties digital afgehandeld (Bron: Emerce). Sociale media hebben de laatste jaren sterk veranderd hoe bedrijven de klant opzoeken. Zo opent Social Selling vele deuren die wij graag voor u openstellen.

Neem vrijblijvend contact met ons op!

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.

Belangrijke privacy-informatie

Lees onze privacy- en cookieverklaring voor belangrijke informatie over de manier waarop wij uw gegevens verwerken.