Skip to content

Call Agent Uden

Ben jij op zoek naar een flexibele (bij)baan waarbij jij jouw communicatieve talenten en overtuigingskracht volop kunt gebruiken? Een (bij)baan in een dynamische werkomgeving met leuke collega’s en voldoende doorgroeimogelijkheden? Dan heeft YourVoice precies wat jij zoekt.

wie zijn wij?

YourVoice is onderdeel van het Sidekix Contact Center en gespecialiseerd in service calls. Dit houdt in dat we de service van verschillende bedrijven versterken door onze kracht in klantcontact te gebruiken. We bellen klanten en prospects op hun verzoek namens de opdrachtgever om klantrelaties op te bouwen en te verdiepen.  We werken uitsluitend voor bedrijven die extra service aan hun klanten bieden en ook écht iets hebben aan hun diensten. Zo zorgen we samen voor een glimlach aan beide kanten van de lijn.

YourVoice is een bedrijf waar je gewoon jezelf mag zijn. Er heerst een fijne werksfeer waarbij collega’s met een glimlach naar hun werk komen en met een glimlach naar huis toe gaan. Saamhorigheid en gezelligheid staan hoog in het vaandel, maar uiteraard wordt er ook hard gewerkt om de targets te halen en om met elkaar de beste service te bieden. Bij YourVoice telt elke stem en werken we als team samen. Een dynamiek die zorgt voor een uitdagende en fijne werkomgeving.

Wat ga je doen bij YourVoice?

Samen met je collega’s ga jij als Call Agent klanten en relaties contacteren om een afspraak met hen in te plannen of hun vragen beantwoorden. Je werkt aan de hand van targets met het doel excellente klantenservice te leveren. Als je jouw persoonlijke targets behaalt, staat er een leuke bonus tegenover! De mensen die jij gaat bellen of die jou gaan bellen zijn consumenten die bekend zijn bij jouw opdrachtgever en graag contact met je hebben.

Bij YourVoice word je goed ingewerkt en gedurende je dienstverband getraind en gecoacht. Hierdoor blijf jij jezelf als Call Agent verder ontwikkelen en kun je groeien in je vak. We blijven elkaar actief stimuleren en motiveren om ervoor te zorgen dat we met z’n allen het beste uit onszelf en ons werk kunnen halen.

Wat mag je van ons verwachten?

Naast het feit dat je komt te werken bij het leukste Call Center van Uden en omgeving, besteedt YourVoice veel aandacht aan jou en je werkomgeving. YourVoice is een snelgroeiend bedrijf dat graag samen met haar collega’s wil groeien. Successen worden daarom gevierd en er is oprechte aandacht voor iedereens professionele groei. Wij geloven namelijk dat je veel fijner werkt in een omgeving waarin je wordt uitgedaagd en je jezelf prettig voelt. Ook geniet je bij YourVoice van aantrekkelijke (secundaire) arbeidsvoorwaarden, zoals:

  • een marktconform salaris, passend bij je ervaring;
  • reiskostenvergoeding;
  • coaching en begeleiding;
  • doorgroeimogelijkheden en toekomstperspectief;
  • een fijne en gezellige werkomgeving;
  • gratis fruit;
  • flexibele werkuren;
  • gezellige vrijdagmiddagborrels.

Wanneer je bij ons in dienst treedt start je met een tijdelijk dienstverband. Dit uiteraard met het doel om een langdurige samenwerking aan te gaan.

Maar goed, naar wie zijn wij op zoek?

Voor deze functie zijn wij op zoek naar een sociale collega met een positieve werkhouding. Iemand die weet hoe je met oprechte aandacht luistert, de juiste obstakels signaleert uit een gesprek en hierop weet te handelen. Ervaring in een soortgelijke functie is gewenst, maar geen harde eis. Belangrijk is vooral dat je bereid bent om hard te werken en dat je service gericht bent ingesteld. Vanzelfsprekend is een duidelijke en heldere telefoonstem wel zo handig. Om deze redenen zoeken wij iemand die:

  • mensen telefonisch kan prikkelen en overtuigen;
  • een goede beheersing heeft van de Nederlandse taal;
  • flexibel is en snel kan schakelen;
  • gestructureerd kan werken en bekent is met timemanagement;
  • hard kan werken, maar ook houdt van een grapje op z’n tijd;
  • graag aan de slag gaat in een jong, dynamisch team.

De functie Call Agent is een functie voor minimaal 12 uur. De werktijden zijn flexibel, wat ervoor zorgt dat je geniet van een (bij)baan waarbij je werk en privé uitermate goed kunt combineren. De werkuren worden altijd verdeeld over de openingstijden van YourVoice. Dit houdt in dat het voor kan komen dat je soms een avonddienst tot 20.00 draait of eens in de zoveel tijd gezellig op zaterdag (10.00 -16.00 uur) kan werken.

Wordt dit jouw (bij)baan?

Ben jij de nieuwe voice die ons team sterker laat klinken? Dan zien we jouw sollicitatie graag tegemoet!

Solliciteren

  • Toegestane bestandstypen: docx, pdf, doc, Max. bestandsgrootte: 5 MB.
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.